sobota, 29 marca 2014

Zmieniłam, ale czy na lepsze??

Zmieniłam wygląd strony!!!
Chyba lepiej... Proszę przeczytajcie to od końca....
- Zaczęło się od tego jak się dowiedziałam od takiej jednej fajnej osoby, że ,, Kawa z mlekiem'' Nie jest najlepsza. Kochani... Tak się jaram tą tapetą...
Bardzo mi się spodobała na początku wiedziałam, że TO JEST TO...
Proszę napiszcie w komentarzach, czy tak lepiej, naprawdę zależy mi na waszej opinii..
Wiecie co miałam strasznie aktywny dzień, byłam na rolkach, posprzątałam dwa pokoje i jestem padnięta..
Bardzo mnie boli po tym kostka u lewej nogi i w ogóle...
Ogólnie, jestem tak padnięta i zmęczona, że co chwilę poprawiam błędy, bo nie widzę dobrze liter :(
Padam, jetem wyczerpana, ale wena ni daje mi spokoju...
Rozum mówi- Wiktoria, idź spać, zaraz nam zemdlejesz, ledwo widzisz litery, co może się stać za 5 minut!
Serce mówi- Wunia, nie poddawaj się, wena jutro może Cie zwieść, wyczerp z siebie resztki sił!
Ale ja już je wyczerpałam...
Ale tak jakoś.... Leci u mnie RMF fm, wydarzenia godzina 23! Leci muzyczka po cichu, a ja jak głupia wciąż wpatruję się w ekran laptopa. Czuję, że śpię, a jednak :()
Mówią teraz o sekcjach zwłok, a ja myślę o jedzeniu!
Kochani jeśli to czytacie, to dajcie znak życia!
Pa, idę się umyć i spać. Skoczę na łóżko i będę spać jak zabita, papatki :)

8 komentarzy:

  1. Wygląd strony jest idealny. Pasuje do treści, a to najważniejsze. Poza tym takie tło nie męczy wzroku i wprawia w dobry nastrój. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny wyglad strony.Jak napisala kolezanka wyzej wyglad nie meczy zwroku.Sorki za brak polskich znakow ale pisze z telefonu

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny :) taki spokojny <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się wygląd, ale osobiście pomyślałaby nad nagłówkiem :)
    http://violletta-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszałaś więc jest niestety wiesz jutro test szóstoklasisty więc nie mogę przeczytać twoich rozdziałów......
    No może wypowiem się na temat tego posta ? najlepszy pomysł jaki wpadł mi dziś do głowy a u wiesz miałam ich wiele...
    Ja też często mam takie dni , że jest padnięta a pisze no coż poradzić jak mam pomysły to piszę :D
    ładny wygląd bloga ja na twoim miejscu zamówiłabym szablon lub nagłówek jest naprawdę wiele stron na których możesz to zrobić dzięki temu blogu nadajesz charakter nie mówię że twój go nie ma ale wiele osób zwraca na to uwagę ja już zamówiłam i radzę ci to samo :)
    No to życzę zdrówka , weny i czasu ,który tak nie ubłagalnie płynie.....

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś nominowana do LBA na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń