piątek, 28 marca 2014

Miesiąc i dwa dni :)

Heeeejjjja! Ja powracam! Fajnie, nie??? Wiecie co dziś przypada miesiąc mojego bloga... A właściwie to miesiąc i dwa dni!!! Sorry, że nie dodałam w pełny miesiąc, ale 26 przypada w środę, a wtedy mój grafik jest zawalony ;(  Zrobiłam kawałek mojego dzieła ,, Mdłe", ale będę zaczynać od nowa, bo jakoś mi nie wychodzi, a to tylko wersja robocza ( what? ) I ostatnio mam natchnienie na cytaty z angielskiego, a zawsze wolałam te hiszpańskie! ( jestem trzyjęzyczna ) Wczoraj wieczorem, dostałam nagły przypływ weny, więc spróbuje zrobić kilka rozdziałów i i dokończyć, opublikować ,, Mdłe"... Paaa!!

2 komentarze:

  1. Cieszę się :) i czekam :D mam nadzieję, że tym razem nie skończy się na planowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam cię na mój OS :)
      http://naxi-czytaj.blogspot.com/2014/03/one-shot-3-cz1-naxi-nie-wszystko-jest.html?m=1

      Usuń