poniedziałek, 3 marca 2014

Rozdział 12

*Maxi*
Naty jeszcze spała ( Po prawej stronie ). Ona jest taka.. Nie dokończyłem swoich myśli bo do pokoju wparował Leon. Nie wspomniałem jeszcze, że Leon jest kuzynem Naty. Oczywiście chodzi mi o naszego głupkowatego Leona Werdas'a. Często zachowuje się podobnie do Andreasa, a nawet głupiej... jest naprawdę dziecinny, a ja się dziwię, że Leon jeszcze żyje, bo jakbym budził Naty o godzinie 06.00, to by Naty zaczęła do mnie strzelać. Leon zawsze się wkurza, bo Naty mówi do nie go pełnym imieniem czyli Leonardo. Leoś wciąż próbuje wymyślić coś dłuższego i pełniejszego niż imię Natalia. Raz do niej powiedział Natalianinara- cokolwiek miało to znaczyć. Dziś był ubrany w jednoczęściową piżamkę dla noworodków, oczywiście w jego rozmiarze. Skąd on to wytrzasnął??? tak więc Leon, Pani Carina i pan Len czyli tata i mama Leona mieszkają w pałacu należącym do państwa Navarro. ich własne są tylko są dwie sypialnie, a ten dom miał... Coś koło 63 pokoi, 20 łazienek, 1 kuchni, 1 jadalni, 3 pawlaczy i 30 garderób + 1 studio nagraniowe. Ogród ma jakieś 900 m i jest naprawdę  piękny. Kilka scen, żywopłot w kształcie gwiazdy, ogromny basen, miejsce na leżakowanie, ognisko itp. Pewnie sądzicie, że przez wielkość dom nie jest przytulny... To nie prawda. Jest kominek, piękne dywany i nawet przy telewizorze w salonie jest mały ogródek. Czyli zielony dywanik, różne kwiaty, piękne doniczki itp.-
- Słuchajcie, ja tu wstaje, a to coś - wskazał na psa Naty- pałęta mi się pod nogami!
- Aj, aj! Leonardo spokój daj , aj, aj!!- powiedziała Natalia
- Spokój daj aj, aj, pies twój japę darł, aj, aj!- powiedział Leon
- Aj,  aj Maxi, japę darł, aj ,aj, kolegę naszego do rzeki, aj, aj- przedrzeźniała Leona Naty
- Aj, aj, aj wy japy drzecie, spokoju nie dajecie, do rzeki wrzucacie, co z wami w tym lecie??? aj, aj, aj- dołączyłem się. Następne pół godziny spędziliśmy na kłóceniu się o AJ, AJ! Tak, bitwa na ,, Aj" nie jest wcale fajna. Zjedliśmy śniadanie ( Naty założyła kuzynowi śliniak) Wyszliśmy do studia... No i...  Znów kłóciliśmy się o ,, Aj" do końca dnia...
                                                                                    cdn
                                                                                                                                                                   
No i jak? Podoba się, aj, aj

3 komentarze:

  1. Aj, aj fajny rozdział ;)
    Czekam na next :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ajajj ajjajjj
    leoś w jedno częściowej piźamce chce to zobaczyć !!!
    i jego głupkowate zachowanie podobne Andresa
    nie nie moge sb tego wyobraźić

    OdpowiedzUsuń