niedziela, 2 marca 2014

Uwaga! Czytać!

To jest pierwszy post z serii ,, Uwaga Czytać!". ZACZYNAMY:
1.Chciałam, przeprosić, nie dodawałam postów, więc dziś dodam kilka.
2. Nie mam pomysłu na złączenie naxi, jak ktoś wie proszę napisać komentarze, a mam tyle pomysłów na ich złączenie, ale każdy po dwóch, trzech dniach mi się nudzi :).
3. Proszę o szczerą opinię w komentarzach, to dla mnie bardzo ważne :).
4.Gdy wystąpią problemy techniczne na blogu proszę o napisanie o nich, w komentarzu, lub o naprawieniu ich.
5. Gdy wiecie o jakiś fajnych tapetach z naxi to powiedźcie, będzie się milej czytać.
6. Jak piszę?? Co dodać co zmienić? Proszę w komentarzu podać te informacje!
7. Dziękuję za przeczytanie...

6 komentarzy:

  1. Widzę, że wszystko przemyślane i wypisane w punkcikach <3
    Według mnie, najlepiej będzie jak będziesz pisała to co sama chcesz.
    W swoim pomyśle łatwiej się odnaleść ;)
    Ale rób jak chcesz :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja święta... Trochę przesadziłam... Robię następny rozdział... I czekam kiedy będzie u cb, nie chcę Laxi! Ale co po moim chceniu..
      Dzięki za komentarz :)
      Kitty Lu
      pozdrawia

      Usuń
    2. Nie będzie Laxi ;) to tylko przejściowe :p
      I nie przesadziłaś, tylko cię podziwiam za to, bo ja jestem nie ogar :)
      W życiu nie dałabym rady mieć tak wszystkiego poukładanego, bo zawsze o czymś zapominam ;D

      Usuń
    3. A ja to nie??? Robię wszystko na ostatnią chwilę, raz to o 2 w nocy odrabiałam zadanie do szkoły... A nad tym myślałam 4 dni :)

      Usuń
    4. Haha :) zadanie to zdarzało mi się pisać jak nauczyciel chodził po klasie z dziennikiem :D uwierz mi ja potrafię na niemieckim zapytać się czy z tego przymiotnika jest czasownik regularny czy nieregularny :o

      Usuń
    5. Szkoda, że nie znasz mich kolegów...
      - Daniel ile to 100 razy 2??
      - 530

      Usuń