czwartek, 3 kwietnia 2014

LBA

Zostałam zgłoszona do LBA przez Pati z TEGO bloga. Dziękuję :-)

Ile masz lat?
Ileś, hihi ... Nie podaję takich rzeczy :-(
Jak masz na imię?
Wiktoria
Fiolet vs róż 
Trudne pytanie  ... Fiolet?
Ulubiony kanał w TV?
Disney Channel i Eska Tv
Jaki masz kolor włosów?
Jestem ciemniejszą blondynką :-) ( Wbrew przepowiedni nie jestem głupia)
V1 vs V2 ?
Violetta 2 :-) Więcej się dzieje :-)
Czytasz mój blog?
Nie "o" Ale, będę :-)

Moje pytania :-)
Jak masz na imię?
Jaki jest twój ulubiony kolor?
Ulubiona para z Violetty?
Dla jakiej postaci oglądasz Violettę?
Jaki masz kolor oczu?
Leonetta vs Dieletta vs Fedeletta vs Viomas ?
Czytasz mojego bloga?


2 komentarze:

  1. Gratuluje :),zapraszam na mojego bloga,niedawno zaczelam

    OdpowiedzUsuń
  2. zostałaś nominowana do LBA na moim blogu violetta-naxi-mojawersja.blogspot.com
    Gratki :)

    OdpowiedzUsuń