czwartek, 24 kwietnia 2014

Kto się cieszy??? Powracam!!!!!

Piszę to rano, o 7 przed wyjściem do szkoły...
  Przepraszam, że nie komentowałam, ale takie są uroki internetu na limit :-)
  Siedziałam oglądałam wasze posty ( szczególnie te Naty Perrdio- uzależnienie czytelne xD)
Ale nie komentowałam.... No cóż na tego bloga pomysły mi się skończyły, więc historia będzie nowa.
Będę pisać na tym blogu, ale inną historię TYLKO O NAXI !!!
Nie gniewacie się???
Co myślicie o tym pomyśle???
Czytacie mnie jeszcze?
Chcecie komentować moje niedoróbki???
Nudzą wam się  te upierdliwe powracanki??
Macie mnie dość???
Gdy mnie widzicie chcecie rzucać pomidorami???
Nienawidzicie mnie?
A może na odwrót??

Kociam <3

3 komentarze:

  1. Super że powracasz bardzo się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No nareszcie jesteś! <3
    Jak będziesz tak znikać to będę cię bić! ;)
    I jeśli masz internet na limit to go nie marnuj na mojego bloga, tylko pisz! :/

    OdpowiedzUsuń
  3. nareszcie kochamy cię popieram koleżanke u góry
    czekam na nową historie :*

    OdpowiedzUsuń