sobota, 5 kwietnia 2014

Blog z wami :-)

Kochani, dawno mnie tu nie było, wiem i przepraszam za to ...
Chyba chodzi o brak czasu  i to, że korzystałam dotychczas ze stacjonarnego ...
Jestem przyzwyczajona do notebooka i jego klawiatury :-(
Już dawno miałam pomysł na blog o One partach..
Słuchajcie, BARDZO bym chciała mieć z którymś z was bloga, bo wszyscy jesteście utalentowani :-)
Właśnie, dlatego piszę ten post, między-innymi chciała bym go założyć z takimi osobami:
- Naty Perrdio
-  Martus xxd
- Nina Verdas.
Oczywiście inni też są brani pod uwagę :-)
Ten blog miałby być o parach Z Violetty 1 i 2.
I teraz najtrudniejsze..
Nie chciałabym, żeby ktoś też miał naxi, nie dlatego, że jestem samolubna..
Gdyby była 2 razy ta sama para, to by była taka jakby rywalizacja, a tego próbuję uniknąć.

Przemyślcie to, i dajcie znać. To ważne "o"
To tylee...
 

6 komentarzy:

  1. Kurdę, nie jestem pewna czy się nadaję... Chciałam cię też poinformować, że historia na moim blogu powoli się kończy. Nie jestem pewna czy założę nowego bloga. Ponieważ wydaje mi si

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ę, że mam na to za niski poziom :( jeszcze zobaczę. :)
      Może zostanę, ale nawet jeśli to kto będzie czytał te wypociny? ;*

      Usuń
  2. Nie jestem pewna czy dalabym rade pisac na dwoch blogach poniewaz gdybym miala wene na One Shota o Violettcie to stracilabym cala wane na bloga ktorego aktualnie pisze :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Będe czytała i wpadała.
    Poinformujecie mnie jak zaczniecie?
    http://violletta-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dowiedzialam się właśnie , że niedługo nowe rozdziały :)

    OdpowiedzUsuń