sobota, 5 kwietnia 2014

LBA 2 :-)

Zostałam nominowana przez Sandrulka ( z bloga, którego wszyscy znamy ). Bardzo dziękuję :-)

1. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Zwykle wolny czas spędzam ze znajomymi, albo coś tam piszę w pamiętniku ( Blondyna ze mnie )
2. Co zainspirowało Cię do tworzenia bloga?
Chyba, mój tajemny zeszycik w którym spisuje cytaty ( czasami wykorzystuję je do rozdziałów)
3. Czy lubisz chodzić do szkoły?
Tak :-) NIENAWIDZĘ BIOLOGII... Ale za to spotykam się z Anką, Mordą i Kubą ( przyjaciele) Łatwo przyswajam wiedzę, a mój rekord odrabiania lekcji to 5 minut :-) ( Nigdy nie siedziałam i nie kułam)
4.  Prowadzisz pamiętnik?
Jasne :-) ( Typowa nastolatka filmowa ze mnie) Jakoś szybciej wtedy mija czas :-)
5. Jaki jest twój ulubiony kolor?
Wacham się pomiędzy złotym, a fioletowym.. Fiolet?

Moje pytania
Jak masz na imię?
Jaki jest twój ulubiony kolor?
Ulubiona para z Violetty?
Dla jakiej postaci oglądasz Violettę?
Jaki masz kolor oczu?
Leonetta vs Dieletta vs Fedeletta vs Viomas?
Czytasz mojego bloga?


NA RAZIE NIE WIEM KOGO MAM NOMINOWAĆ :-)

5 komentarzy: