niedziela, 20 kwietnia 2014

Stara koza, leń pospolity i braki w wenie

Tłumaczenie:
Stara koza- Jestem nastolatką, a nic mi się nie chce ( tak samo jak Babci xD)
Leń pospolity- jam Kali i leń pospolity !!!
Braki w wenie- stara koza  NIE NIEĆ WENY! JECHAĆ DO CHIN PO INSPICJON!
Nie mam weny :-( Spoko, chyba jeszcze dziś coś dodam mam dwa nowe blogi. O fedemile i o one part'ach. na google + i zobaczycie ( nie podaje linków nie chcę by wszyscy to czytali )
Papki i dajcie komentarze bo się stęskniłam
mój g- mail- ewelinalisowska96@gmail.com   Śmiało pytajcie o bloga i o prywatne sprawy :-) papatki <3

3 komentarze:

  1. Już nie będziesz dodawała tutaj rozdziałów?
    Zapraszam do mnie http://naxihistory.blogspot.com
    Proszę skomentuj
    Bardzo podoba mi się twój blog zawsze go czytałam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że jestem w tych osobach co chcesz, żeby czytały ^.^
    Masz gadu-gadu? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też się stęskniłam :)
    cierpliwie będę czekać <3
    życzę duuuuużo weny :)

    OdpowiedzUsuń