środa, 25 czerwca 2014

Koniec piekła - Znaczy szkoły :)

Tak, tak jest nadal zawieszone, tylko jest okazja!
Jestem dziś naładowana energią, już dziś ostatni dzień piekła zwanego potocznie szkołą!
Oczywiście moja szkoła, cała jest naładowana tą energią! Trochę jak w on beat studio!
Wszyscy się ubierają na kolorowo, cieszą się, trochę gadają jak potłuczeni, ale to jest miłe!
Nauczyciele się ciągle uśmiechają, witają nas, nawet gdy nie powiemy im Dzień Dobry.
( pewnie mają nas dość i się cieszą, że 2 miesiące bez nas )
Wszyscy się uśmiechają, jak by to nie była szkoła!
Oczywiście na co dzień w mojej szkole tak nie ma, ale zawsze na koniec roku tak jest!
To jest jedyny dzień, kiedy chłopcy się nie biją, kiedy dziewczyny się nie kłócą, kiedy nauczyciele nie krzyczą... Po prostu CUDO! Cud - miód!
Wszystkim świecą się oczy, i są tak podekscytowani...
A poza tym rozmawiają tylko i wyłącznie O WAKACJACH!
Ja jadę na wakacje najpierw na obóz nad morze :)
Mówiąc szczerze jestem trochę przerażona, bo nikogo na tym obozie nie znam!1
Ale co z tego, jakoś się ułoży :)
Następnie jadę nad morze ♥♥♥
KOMENTUJCIE! PAA!

1 komentarz:

  1. nooo :)
    u mnie tak samo :)
    miłych wakacji <3
    ja jeszcze nwm gdzie jadę na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń