niedziela, 8 czerwca 2014

LBA 3 :-)

A tak to pewnie po koleżeńsku ♥ Ale i tak Violci dziękuję :-) O kurcze.... Ile tych pytań! No ok....

1. Jaki masz kolor włosów?
Blond :-) ALE NIE JESTEM GŁUPIA!
2. Jaki masz kolor oczu?

Emmm. Mam brązowe oczy z zielonymi oprawkami xD
3. Ile masz lat?

Ileś xD Przecież wiesz!
4. W jakim województwie mieszkasz?

Zachodnio- pomorskie! Tam gdzie ty xD
5.Jakiej firmy i koloru masz plecak/torbę?

Plecak nike kolor ciemno różowy
6. Masz zwierzaka? Jakiego?

Maniusia ♥ Jest świnką morską ♥
7. Jak się nazywają twoi Best friend?

Ania no i ty ♥
8. Jaki jest twój ulubiony zespół rockowy?

Linkin Park
9. Jaka jest twoja ulubiona rzecz?

Łóżko :-)
10.Piszesz pamiętnik?

No.....
11. Jaka jest twoja ulubiona kreskówka?
Pingwiny z Madagaskaru! I ♥ Mort :-)
12. Jaki jest twój ulubiony serial?

Vilu oraz Pierwsza miłość :-)
13. Jaki jest twój ulubiony kanał muzyczny?

EskaTv oraz rbl.tv
14. Jakiego radia sł
uchasz?
RMF
15. Jak brzmi twój pseudonim?

Wunia
16. Ile masz kontaktów w telefonie?

Około 60 :-) ( nie licząc sim'ów )
17. Jaka jest twoja ulubiona piosenka?

Pitbull ft. Ce$a ,, Timer"
18. Jaki smak lodów lubisz najbardziej?
Śmietanka-jabłko
19. Z jaką rzeczą najchętniej byś się zaprzyjaźniła?

Z lodówką :-)
20. Miałaś czas gdy byłaś w dołku?

Tak jak każdy :-) Nawet kilka między innymi: Gdy zakładałam 1 bloga :-)
21. Jaka jest twoja ulubiona czynność?

Spanie
22. Kim chcesz zostać i jakie jest twoje hobby?

Chciała bym zostać projektantką mody a hobby to blogowanie, spanie, pływanie i tańczenie :-)

MOJE PYTANIA:
Jak masz na imię?
Jaki jest twój ulubiony kolor?
Ulubiona para z Violetty?
Dla jakiej postaci oglądasz Violettę?
Jaki masz kolor oczu?
Leonetta vs Dieletta vs Fedeletta vs Viomas?
Czytasz mojego bloga?

MOJE NOMINACJE:
- Maruta Mikoschi 
- Little Liar
- Kathrina Smile
- Naty Ponte

TYLE I SORY ZA BŁĘDY PISZĘ Z CEGŁOFONU :-)

2 komentarze: