czwartek, 19 czerwca 2014

ZAWIESZAM :-(

Zawieszam!
Przepraszam wiem, mówię to jak by mało oficjalnie, ale..

Cytuję słowa mojego taty: Jestem pacanem i wygadałam sobie cały internet bo jestem sierotliwa xD.

Dlaczego to cytuję? Ponieważ mój tata powiedział, że jeśli zacytuję jego słowa będę mogła korzystać z jego laptopa :-)

Niestety wyniki konkursu będą baaaaaaaaaaaaaardzoooo opóźnione.
Dlaczego?
Już wyjaśniam:
- Internet do mego routera dostaję 25 czerwca.
- Nie zdążę nic napisać w dwa dni, oprócz komentarzy na waszych blogach xD
- 27 dostaję paskiem, za świadectwo xD ( ale i tak zdaję bez problemu )
- 28 i 29 jadę na zakupy bo muszę kupić piżamki na obóz
- 30 pakuję się na kolonię
- Od 1 lipca do 10 jestem na obozie

Około 11 będzie odwieszenie.
A w sprawie konkursu już chyba wiem kto wygra :-)
Wysyłamy do 10 lipca!
Wszystko może się zmienić!

Komentujcie, to wszystko :-)
Kitty

1 komentarz: