sobota, 17 maja 2014

Grypa ''o''

Cześć różyczki ♥♥♥
To ja Kitty ♥
Ale no.. Chora Kitty :-(
Mam żołądkówkę :'-(
I mam dwie wiadomości dobrą i złą. Zacznijmy od złej:
- Zginam się w pół z bólu i kłaniam się grypie
A ta dobra:
Siedzę w łóżku i  choćby z nudów będę pisać w nieskończoność.
A tak poza tym to wprowadziłam parę zmian:
- Żyjmy razem fedemiła i naxi = Książka Merry Craw cukierkowe naxi
- Fajniejszy nagłówek ( tak sądzę ) i tło ♥
                                                                                                          To chyba tyle
                                                                                                           Pozdrawiam
                                                                                                           Kitty

3 komentarze:

  1. Współczuje zdrowiej szybko
    Wygląd bloga jest naprawdę wspaniały
    Czekam na rozdział

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny wygląd <3
    Dawno cię nie było, już myślałam, że zwiałaś ;) życzę powrotu do zdrowia :*

    OdpowiedzUsuń
  3. super wygląd i nagłówek :)
    uuuuuu moje ty biedactwo zdrowiej szybko !
    czekam cierpliwie :)
    kocham <33333

    OdpowiedzUsuń