poniedziałek, 26 maja 2014

Konkurs! Urodzinowy ♥

Robimy konkurs! Urodzinowy! Nie, nie urodziny bloga ;-(
Moje urodziny!
16 czerwca-a! It"s the seexteen june!
I z tej o to okazji robię konkurs! Na one parta!
Nie zdziwię się jeśli nie będzie prac.
Czyta mnie tyle o ile osób i zasady są ość ciężkie :-(
No dobrze niech będzie podam regulamin;

                                                         REGULAMIN

Prace wysyłamy na podany adres:  wiki777@op.pl
Nie zgapiamy, robimy sami
Robimy oryginał nie z bloga
O wybranej parze z Violi
Błagam tylko nie caxi!
I niech nie kończy się śmiercią, ani rozstaniem!
Może być śmieszne, romantyczne itp.
( boże  ale ze mnie świnia )
Do 15 czerwca.















1 miejsce- promo bloga, dedykacja, opublikowanie one parta 16 czerwca, dyplom i wybranie bloga. ( szczegóły wysyłam e-mailem o wybraniu bloga) Oraz może coś sobie wybrać ;-) Oraz torcik jubilata!

2 miejsce- dyplom, dedykacja, wskazówka, publikacja 26 czerwca ( rocznica bloga), wybranie bloga i torcik jubilata, promo bloga

3 miejsce- publikacja 25 czerwca ( sory w lipcu mam wyjazd) , torcik jubilata, dyplom dedyk razy 2

                                            Z góry dziękuję ♥


4 komentarze: