piątek, 25 lipca 2014

3 dni ... And powrót..

No dobra przyznaje się! Zatrzymajcie wszystkie imprezy! Ja powracam imprezy na koniec mnie, mają się skończyć, ludzie!
       Jestem natarczywa i się za wami stęskniłam. Tak, wiem, że w 3 dni xD
Jednak w te trzy dni, zdążyłam się uspokoić i nie wylewać łez jak głupia. Dziś wchodzę - 3 komentarze.
Tylko??? Nie, za to aż. Myślałam, że to będzie góra 1 komentarz bez znaczenia, oczywisty. Jednak 3 komentarze, dla przeciętnej bloggerki to mało, ale.. Jeśli ktoś śmie mnie nazwać " Przeciętna " wyląduję w więzieniu! Wracając, to trzy ważne pomocne komentarze. Takie długie :)
Cały czas o tym myślę, ale tak już raczej będzie.
Chciałam wam podziękować, bo choć nie znacie mnie osobiście, jesteście przy mnie :)
Dziś może coś się pojawi... Nie powiem co! Niestety nie będę kontynuować one parta "  Mdłe" nie mam pomysłu :( Too... Do zobaczenia!

6 komentarzy:

  1. A ja jak zwykle zacofana w aktualnościach. Przepraszam, że nie było mnie wtedy przy tobie. Widzisz całkiem niedawno, to ty wspierałaś mnie ciepłymi słowami podczas takiej sytuacji. Zawaliłam, nie pocieszyłam cię. Widzisz miałaś tak samo jak ja. Płacz zdaje się nie mieć końca, zdaje ci się, że będziesz w nieskończoność się smucić, aż przychodzi ten przełomowy moment kiedy trzeba się znów podnieść na nogi. Wiem powinnam napisać to trzy dni temu, ale jestem beznadziejna. Nie będę ukrywać zawiodłam cię i wiem, że moje przeprosiny nic nie zmienią, bo nie dodadzą ci tego wsparcia którego wtedy potrzebowałaś. Naprawdę ci współczuję i cię rozumiem. Cieszę się, że wracasz i czekam na twoje genialne dzieło. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mów tak, nie jesteś beznadziejna :)

      Usuń
    2. Owszem jestem. Nie można na mnie polegać :/

      Usuń
  2. Łiii ja szczęśliwa :D
    Będę czytać już zawsze !
    Zajebi*cie , że wróciłaś XD
    Dobra Marka ogar...
    Czekam na rozdzialik <3 !

    OdpowiedzUsuń
  3. Yay! Wróciłaś!
    Jestem twoją czytelniczką FOREVER!
    Czekam na rozdzialik.
    Cieszę się, że już nie wylewasz łez.
    Przepraszam za me marne przeprosiny pod ostatnim postem, ale nie miałam za bardzo czasu.
    Baaaardzo i to baaardzo baaardzo cieszę się, że wróciłaś <3

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie, że już się pozbierałaś <3
    i wróciłaś :)
    czekam na rozdział :*

    OdpowiedzUsuń